A Vicent Andrés Estellés – Quadern per a ningú

4 09 2011

Un any més, en el dia del seu aniversari, ací us deixe unes línies de Vicent Andrés Estellés.

No em moriré d’amor.
em moriré de qualsevol cosa.
però en el moment darrer,

amb els ulls ben oberts,
els ulls dels moribunds,
estrenyeré els llavis per no dir el teu nom.
el vull per a mi sol
per a tota la mort.

Hauré estat a la teua vida

un episodi insignificant,
no hauré deixat en tu l’efímer senyal del jonc en l’aigua.
en tot cas, em recordaràs algun dia
en agafar un llibre meu,
en oir que parlen de mi.
ah, sí, jo el vaig conéixer .

i si de cas t’ho demanen, rescataràs de l’oblit alguns detalls, alguns fragments,
i continuareu bevent i parlant d’altres coses.

– Vicent Andrés Estellés, Quadern per a ningú VII i VIII –

Accions

Information

One response

23 09 2011
Els amants d’Estellés | innovelda

[…] A Vicent Andrés Estellés — Quadern per a ningú Un any més, en el dia del seu aniversari, ací us deixe unes línies de Vicent Andrés Estellés. No em moriré d’amor. em moriré de qualsevol cosa. però en el moment darrer, amb els ulls ben oberts, els ulls dels moribunds, estrenyeré els llavis per no dir el teu nom. […]

Deixa un comentari

